sobota, 12 lutego 2011

Werbin - questy

Werbin


1. Pozbyć się sfory dzikich psów (6 lvl) – daje prawy strażnik przy bramie – 5 psów – 819 expa i mikstura (lecząca 150 życia)

2. Druid Myszor ma trudne zadanie (18 lvl) – w południowej części Przełęczy Dwóch Koron zabić 5 młodych wywern – 4,7k expa, naszyjnik druida (na 20 lvl - dla paladyna, maga, tropiciela - intelekt +14, życie +120) i krew jednorożca (leczy 300 punktów życia) + dodatkowo uleczanie za darmo

3. Jubiler Barnes potrzebuje 2 unikatowe kamienie szlachetne (20 lvl) – teraz pogadaj ze strażnikami w Werbin – idziemy do dowódcy w Werbin (koło murów) – odszukaj Piekielną Grotę na Przełęczy Dwóch Koron. Znajdź grotołaza Lapunova – teraz zabić 2 magmowe i 1 karminowego skorpiona – są w jaskini , sala 3 i 5 – dostaniemy cytryn i ametyst – można wracać – 6,3k expa, 1200 złota oraz dostęp do sklepiku Barnesa

4. Teleport do Werbin (22 lvl) – trza zanieść kufer do Ithan do Członka zakonu astralnego i wrócić do Werbin (można się teleportować z K-h do Ithan jakby co) – 4,1k expa dostaniemy, ale utracimy 1200 złota

5. Spróbuj odnaleźć pewną babcię [Rozalia]wewnątrz murów miasta i posłuchaj jej legendy, powinna cię zaciekawić (22 lvl) – znajdź Linarda - przebywa gdzieś w rejonie Doliny Yss – lejemy 4 żywioły - "Żywioł Ziemi można normalnie pokonać (Dolina Yss - Opuszczona jaskinia). Aby pokonać Żywioł Powietrza (Przełęcz Dwóch Koron) trzeba mieć przy sobie Kryształ Żywiołu Ziemi, do pokonania Żywiołu Wody (Dolina Yss, wchodzimy do rzeki u góry mapki) konieczne są Kryształy Ziemi oraz Powietrza i ostatni - najsilniejszy - Żywioł Ognia (jaskinia na Przełęczy Dwóch Koron) - nie zbliżaj się do niego bez Kryształu Żywiołu Wody. Po trzecie: kryształy te muszą być świeże. Po miesiącu od zabicia żywiołu kryształ nie nada się do naszych celów. Dlatego nie przynoś mi kryształów, które gdzieś kupiłeś. Musisz po prostu samemu zabić wszystkie Żywiołaki" – wracamy do Linarda – 16,4k expa i unikatowa broń na 25 lvl (bronie do wyboru - należy tylko przynieść itemy do ulepszenia)
==dla wojownika i paladyna (półtoraręczny) - Miecz żywiołów, atak: 258- 315, siła +29, SA +21%
==dla maga - Różdżka żywiołów, obrażenia od zimna +217, spowalnia cel o 0,27 SA, życie +133, SA +14%
==dla łowcy i tropiciela - Łuk żywiołów, atak: 188-230, siła +17, zręczność +17, przebicie pancerza +20%, SA +14%, głęboka rana 10% szans na +69 obrażeń
==dla tancerza ostrzy (jednoręczny) - Korbacz żywiołów, atak: 236-260, wszystkie cechy +14, SA +21%

6. Pomóż Paratokowi rozwiązać zagadkę tajemniczego wypadku w kopalni (24 lvl) – poproś Górnika Szutgara z Przedmieść Karka-han, żeby opowiedział ci historię o tajemniczym stworze – wróć do Paratoka – dostaniemy chustkę i trza iść do wieszczki Sary w Torneg – pobierze 1k złota i pobłogosławi chustkę – teraz do Paratoka – „zjadamy” chustkę i... – dostajemy się do Skarbka – nie wiedząc jak wyjść atakujemy Skarbka (nie da się z nim walczyć, tylko się pada od razu) – teraz do Paratoka a potem do wieszczki by powróżyła z misia – Naloko to Malia (należy jej szukać w Karka-han) – i dostaniemy 10,5k expa, sztabę złota i kilof Paratoka(półtoraręczny dla wojownika i paladyna na 24lvl - atak: 212- 259, cios krytyczny +1%, SA +14%)

7. Werbin zaczęły nachodzić groźne gobliny. Pozbądź się ich (29lvl) - zabij: Leśny goblin (0/20), Zły goblin (0/20), Goblin traper (0/15), Władca krzewów (0/10), Mistrz fechtunku (0/10), Pancerny goblin (0/5) - wracamy do dowódcy: 35,9k expa, 6k złota, 5 PH oraz Zielone goblińskie buty (na 29 lvl - pancerz 28, wszystkie cechy +15, sa +15%)

8. Barnes potrzebuje dwa kamienie szlachetne by zrobić naszyjnik (45 lvl) – przygotuj: turkus, kryształ mglisty (oby dwa kamyki zdobędziesz/znajdziesz na harpiach) – 30,8k expa i naszyjnik Turkusowa mgła (na 47 lvl - cios krytyczny +2%, intelekt +28, SA 20%, życie 138)

9. Legenda o Wilkach z Werbin (47 lvl) – zleca Herfog – teraz pogadaj z Rozalią – i z Herfogiem (da 1k złota lub 10 PH - w zależności co odpowiemy) – Zniszcz Wilcze plemię (wszystkie wilczki w Kanonie Straceńców): Zakrzywiony Pazur (0/4), Wilcza Więź (0/8), Wilczy Śpiew (0/8), Wilcze Prawo (0/5), Oko Wilka (0/5), Wilcza Jagoda (0/1), Wilcza Paszcza (0/1) – wróć do Rozali – teraz zabij: Wolfen Orrin (0/1) – i wróć do Rozali – i do Herfoga – 138,9k expa, 10 k złota, 50 PH i pierścień Wolfen’a Orrin’a (na 47 lvl – cios krytyczny +1%, wszystkie cechy +20, życie 138, siła krytyka fizycznego i magicznego po +5%)

10. Na zlecenie Barnesa pozbądź się potworów ze Zdradzieckiego Przejścia (57 lvl) > Oczyść Zdradzieckie Przejście > Zabij: Stary Darhoun (0/10), Mocny Darhoun (0/15), Darhoun (0/20), Dławiciel jaskiniowy (0/5), Szary dławiciel (0/3) – 177,5k expa i Naszyjnik z rubinem (odporność na ogień +3%, cios krytyczny +1%, intelekt i zręczność +33, SA 22%, życie +163)

11. Pomóż strażnikom z Werbin obronić się przed atakami górali (107 lvl) – początek u Dowódcy w Werbin – porozmawiaj z Enolianem (w domku poniżej) - zbadaj obszary Wyjącego Wąwozu by dowiedzieć się jak liczna jest armia wroga - zabij: Góralski rozbójnik (0/5), Mistrz ciupagi (0/5), Łowca Fretek (0/5), Stary Dziad (0/5) - wróć do Enoliana poinformować go o przeprowadzonym rozeznaniu - zaczekaj na efekty wykonanego rekonesansu - porozmawiaj z Enolianem za kilka godzin - wynegocjuj z góralami zawieszenie broni (Stary Baca na mapce Babi Wzgórek) - porozmawiaj z Enolianem o wstępnych warunkach wymiany handlowej - wróć do bacy z zapytaniem czy Fistuła zgodził się na nawiązanie kontaktów handlowych - przedstaw oczekiwania górali Enolianowi - zajmij się zapasami mięsa dla górali - dostarcz 10 mięs z królika, 10 z jelenia oraz 10 z kozicy górskiej – niesiemy wsio do bacy - wróć po resztę zapasów do Werbin – odwiedzamy Enoliana, a następnie Syntię w Torneg – dostaniemy worek - przekaż Enolianowi, że odebrałeś od Syntii warzywa - porozmawiaj z Rozalią (Werbin) na temat wymian towarów z góralami – teraz z Tafią (w domku nad druidem Myszorem, także Werbin) - poinformuj Enoliana o wynikach rozmów - zanieś warzywa i zdobyte informacje góralom – dostaniemy Kufel z piwem (konsumpcyjne – 15 użyć – każde przywraca 85% życia) - wróć do Enoliana – 1,6 mln expa, 325k złota i Naszyjnik dyplomaty (unikat na 107 lvl – cios krytyczny +3%, wszystkie cechy +88, SA +88%, unik +21)

12. Pomóż Amrze odzyskać jej utracone przedmioty (140 lvl) - odszukaj na prośbę Amry jej księgę z zaklęciami – na mapce Tristam należy odwiedzić domek Amry - księga będzie niestety zniszczona o czym informujemy wiedźmę - "Rozejrzyj się w Tristam za zwojami z zaklęciami" (Amra powie nam o kolorze zwoju więc to sobie zapamiętujemy) - zwój będzie w domku jednej z czarownic (szukanie jest przyjemne:)) - zanosimy zwoje i udajemy się na prośbę Amry po jej miotłę - długowłosego kijka strzeże magia wracamy więc poinformować o tym zleceniodawczynię - "Użyj formuły, której nauczyła cię Amra i złam zaklęcia chroniące miotłę" (zaklęcie poda nam Amra więc należy je zapamiętać/zapisać) - z miotłą znowu wracamy do Werbin - Amra: "Dzięki! Przyszedł czas na poszukiwania ostatniego przedmiotu. A jest nim mój amulet jeszcze z czasów młodości. Zawsze trzymałam go w błękitnej skrzyni w swojej chacie. Rozejrzyj się w niej, może uda ci się go znaleźć..." – i na koniec małe zlecenie, czyli zabij: Duch nienawiści (0/10), Duch próżności (0/10), Duch zazdrości (0/10), Potępiona wiedźma (0/20), Wiedźma Ple-Ple (0/20), Stara wiedźma (0/20), Opętana wiedźma (0/20), Latająca wiedźma (0/20), Upadła wiedźma (0/20) Zabij grupowo: Adariel (0/1) – 2,6 mln expa, 155 PH oraz Zaczarowany pierścień Amry (na 140 lvl – cios krytyczny +1%, siła krytyka (fizycznego i magicznego) po +6%, all cechy +43, SA +43%, unik +14)

2 komentarze:

  1. Slot machines, casino, and sports betting at Harrah's
    LAS VEGAS 순천 출장안마 (KSNV) — Today, Harrah's Las Vegas will be the first casino and 화성 출장마사지 hotel 보령 출장샵 to operate a 남원 출장안마 sportsbook inside the famed casino resort. The 당진 출장안마

    OdpowiedzUsuń