sobota, 12 lutego 2011

quest z ithan

Ithan


1. Zegar w Ithan się popsuł (9 lvl) – idź do nadzorcy baraków – teraz musisz załatwić orkiestrę bo córa nadzorcy ślub bierze – pogadaj z Alan’em przy fontannie w Torneg – i wróć do nadzorcy baraków w Ithan – da zębatki do zegara – idź do Niela przy zegarze – 987 expa i czapka leśnego elfa [na 9 lvl - pancerz +8, zręczność +9] i ametyst (neutralny)

2. Teleport do ithan (10 lvl) – płacimy 1k złota i dostajemy 442 expa

3. Sir Galien nie lubi pająków (10 lvl)- w magazynie obok zabij: Pająk(0/5), Nocny Pająk(0/5) - 884 expa i 150 złota

4. Zabić szczury zza domu Unila (11 lvl) – zleca prawy strażnik przy bramie – zabij: Szczur* (0/3) [albo za domem Unila albo wyżej w jaskini] - 578 expa, 700 złota i pierścień szczurołapa (na 11 lvl – wszystkie cechy +11, sa +11%)

5. Zdobądź mięso dla kucharki z baraków w Ithan (12 lvl) – przynieś kucharce 4 półtusze z jelenia – dostaniemy 1,5k expa i 350 złota

6. Zabić niedźwiedzie dla strażnika [prawego] bramy (14 lvl) – Zabij: Niedźwiedź brunatny (0/4), Niedźwiedź szary (0/2), Niedźwiedź czarny (0/2) – teraz do Unila po nagrodę – 2,3k expa i miecz półtoraręczny (na 15 lvl dla wojownika i paladyna - atak 125-153)

7. Nadzorca baraków potrzebuje drewno do kominka (15 lvl) – do drwala Edgara w Ithan – potem po siekierę do Unila – w Torneg ma Szagarat się okaże – teraz musimy zabić tygrysa (jaskinia obok) – i Szagarat da nam siekierę – a potem Edgar drewno – 1,4k expa, 2oo złota i pierścień łowcy (na 15 lvl - zręczność +12, sa +12%, życie +58)

8. Na trakcie widziano stado czarnych wilków, które atakują nieostrożnych podróżnych (16 lvl) – zleca Roan – zabij: Szary Wilk(0/10), Czarny Wilk(0/5) - 1,7k expa i rapier (jednoręczny na 18 lvl - wojownik, paladyn i tancerz ostrzy - atak 122-149)

9. Zabić groźnego wampira z Ithan (18 lvl) – zleca strażnik (koło Ratusza) – najpierw mamy go spróbować zabić raz – jest w lewym górnym rogu Orlej Grani – nie da się – młotek da Unil, Edgar da dwie deski, Huslin z jednej zrobi kołek ale by zrobić krzyż potrzebuje gwoździ – te da Nadzorca Baraków – zrobi też krzyż – lejemy wampira – wracamy do strażnika – da 4,7k expa, 3k złota i amulet boga wojny (naszyjnik na 20 lvl – siła +24, zręczność +14)

10. Trzeba odnieść Lutnię od Huslina (19 lvl) – cel jest w Torneg przy fontannie – wróć do Huslina – 2,7k expa i 80 PH

11. Pomóż kucharce z baraków w Ithan (19 lvl) – udaj się do Galisa z Torneg i kup od niego 3 ryby – 5,4k expa i 500 złota

12. Zaginął wombat Andrzej, spróbuj go odnaleźć (19 lvl) – początek przy Biuletynie - udaj się do „Zajazdu u Makiny” (Ithan) i porozmawiaj z Nyquistą [rozmawiamy dokładnie – by dostać „wabik” na wombata] – idziemy na mapkę Wichrowe Szczyty [należy przejść przez 6 jaskiń i wyjść w dolnej części Szczytów – wombat leży na drzewie] – zżera nam „wabik” i wracamy do Nyquisty – 5,4k expa, 2k złota, 10 PH i zwój teleportujący (4 użycia - do Podgrodzia Nithal)

13. Pomóż oswoić wombata Andrzeja (20 lvl) – początek u Nyquisty (Zajazd u Makiny) - udaj się do Tuzmer po kakao dla Andrzeja. Porozmawiaj z Dorianem (jest na lewo od Areny Gladiatorów) – sprzeda nam kakao za 3k - zaczekaj na efekt karmienia wombata - ojj i struliśmy zwierzątko.. - zdobądź od zielarza Kowelina (jest w Uroczysku) lekarstwo na bolący brzuszek Andrzeja - zbierz 3 rumianki i zanieś je Kowelinowi - przekaż lekarstwo Nyquiście - zdobądź od któregoś z handlarzy z Tuzmer ziarna kakaowca. Porozmawiaj z Derekiem (Port Tuzmer, z grubsza na środku mapki) – za 5k dostaniemy świeże kakao - zanieś kakao Nyquiście - zaczekaj na efekt karmienia Andrzeja – 9,4k expa, 25k złota, 15 PH oraz Amulet wombata (naszyjnik na 20 lvl – wszystkie cechy +13, sa +13%, życie +70, unik +2)

14. Sir Galien znów potrzebuje pomocy (21 lvl) – zabij: Nocny pająk (0/5), Zielony pająk (0/5), Pająk (0/5), Czerwony pająk (0/5), Pająk krzyżak (0/5), Trujący pająk (0/5) [wszystkie obok w magazynie i na czterech poziomach pieczary pod magazynem] – 10,8k expa, 800 złota i broń do wyboru na 21 lvl
==dla wojownika, paladyna i tancerza ostrzy miecz Sir Galena - atak 146-178, siła +15, sa +13%
==dla maga Różdżka sir Galiena - obrażenia od błyskawic 1-340, intelekt +13, sa +13%
==dla łowcy i tropiciela kusza sir Galiena - atak 133-162, zręczność +15, sa +13%, głęboka rana, 10 % szans na +49 obrażeń)

15. Lewy Strażnik przy budynku głównym potrzebuje nowy łuk (21 lvl) – u Huslina za kwit – wcześniej trzeba przynieść drewno od Edgara [drwala z Ithan], ale ten chce 10 sztuk złota – daje drewno, z tym że Huslin nie ma dłutka – trza iść do kowala Unila (jak się zgodzimy to odda nam za drewno kasę) – ten z kolei potrzebuje żelazo z kopalni w Werbin – da je nam tam za 5 złota Pijany Górnik – wracamy do Unila – da nam dłutko – idziemy do Huslina – znika pokwitowanie i mamy łuk – wracamy do strażnika – dostajemy 7,2k expa, 1500 złota i długi łuk refleksyjny (dla tropiciela i łowcy na 22 lvl - atak: 175-214, przebicie pancerza +10%)

16. Rupert chce mieć swoje popiersie, pomóż mu je zdobyć (22 lvl) – jest w ratuszu – dostaniemy zamówienie dla mistrza Johana w Karka-han – zdobądź blok Białego Marmuru – udaj się do kopalni Karka-Han (na przedmieściach) i odszukaj Gotfryda (szyb wschodni) – zabij nietoperze nękające górników: Nietoperz (0/14), Gacek szary (0/4) – dostaniemy marmur i niesiemy go Johanowi – teraz do Ruperta w Ithan – da sztabę złota wartą 10k – teraz do Johana [zabierze sztabę i da popiersie] – i do Ithan – 8,2k expa i sztaba złota (neutralna)

17. Kucharka z baraków musi urozmaicić żołnierzom posiłki (23 lvl) – przynieś marchewkę, pomidora i kalarepę (zakupimy u Esmerily z Domu sióstr koło Matakary) – 9,3k expa i Wekiera (broń jednoręczna dla wojownika, paladyna i tancerza ostrzy: atak 153-188 - na 22 lvl)

18. Bard Grant zniszczył mapę (25 lvl) - poproś kartografa Slina z Karka-han, aby wykonał nową – ten prosi o węgiel – ma go Joseph, pracuje w kopalni Latimera w mieście Werbin – ten potrzebuje lek ,na ból krzyża, od Amry (w Werbin) – a ta trzy kwiaty alpiny do wykonania leku – zrobi nam lek więc do Josepha – ten prosi o zabicie 4 bazyliszków na mapce niżej – da węgiel teraz do Slina – zrobi mapkę – i do Barda w Ithan – 11,8k expa i talizman trzeźwienia I (na 30 lvl – przyspiesza wracanie do siebie o 25%)

19. Zabij roje szerszeni przeszkadzające kupcom, którzy podróżują traktem pomiędzy Werbin a Torneg (34 lvl) Zabij: Rój Szerszeni (0/5) (quest zleca lewy strażnik przy bramie) – są one np. w starych ruinach – 42,1k expa, 1k złota i Świetlisty talizman życia (40% szans na uleczenie 500 hp po walce)

20. Rozpraw się z ghulami w Wiosce Ghuli - zleca lewy Strażnik Bramy (35 lvl) - zabij: Ghul cmentarny (0/5), Ghul nocny (0/10), Ghul słabeusz (0/10), Ghul szaman (0/30), Ghul wojownik (0/30) oraz zabij grupowo: Dowódca Ghuli (0/1) – są one w Wiosce Ghuli (i w grobowcu) – 60,9k expa i naszyjnik uniku (wszystkie cechy +17, unik +7, SA +17%)

21. Zabij orki dla Kapitana straży grodu (40 lvl) - Ork bashwooz (0/12)- Ork zhaghokk (0/12)- Ork kuurgh (0/10)- Ork trarroll (0/10)- Ork wuakl (0/8)-Thowar (0/1) – 44,3k expa i zbroja do wyboru dla łowcy/tropiciela lub wojownika (Lekka kolczuga łowcy - na 40lvl dla tropiciela i łowcy - pancerz: 105, odporności: na truciznę +20%, na zimno +6%, SA +13%) = dla wojownika na razie brak danych

22. Zdobądź czapkę prawdziwego łowcy dla Huslina (79 lvl) – przynieś Nocną czapkę Huslinowi. Szukaj Łowcy skór w okolicach świątyni Ilami (item można też kupić od graczy lub na aukcji) - 144k expa, 50k złota lub ulepszenie kuszy nocy (trzeba mieć wtedy taką kuszę - Lepsza kusza nocy *ulepszony*; atak: 765-935, cios krytyczny +5%, zręczność +44, przebicie pancerza +15%, SA +28%, głęboka rana: 15% szans na +280 obrażeń)

23. Zabij Seldera i mnichów na zlecenie Jarena (80 lvl) – są w Andarum Ilami. Zabij: Chytry mnich (0/10), Przebiegły mnich (0/15), Spokojny mnich (0/15), Stary mnich (0/15), Wojowniczy mnich (0/15), Wtajemniczony mnich (0/10), Selder (0/1) – 447,2k expa i Czerwony naszyjnik (dla maga, paladyna i tropiciela na 80 lvl - absorbuje po 50 obrażeń magicznych i fizycznych, cios krytyczny +2%, intelekt i siła po +44, sa +48%)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz